Emelie

letar nya äventyr

slutkörd efter boxen

Publicerad 2009-02-16 22:43:31 i Allmänt,

ja, helt jävla slutkörd efter ett intensivt boxpass..
sjukt jobbigt, men kul, mindre kul var att min nagel gick av !
attans bananer, måste försöka fixa det imorgon.
ska försöka träna på morgonen, sen handla mat, och slutligen hänga lite med Elin igen :)
och såklart fixa nageln!!!

när jag kom hem åt jag sen middag och tog sen en välförtjänt dusch med scrub från bodyshop ! kokos.. mumma. så nu är jag len som en bäbis, så klart smörjde jag in mig med bodybutter efteråt också. för ännu mer doftnjutning :)

nu ska jag kolla sats schema, sen kommer jag förhoppningsvis somna gott som ett litet barn.

puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela