Emelie

letar nya äventyr

snart ny design!

Publicerad 2009-02-03 00:25:17 i Allmänt,

jag vet exakt vad som kommer hända för mig dom två kommande veckorna..
jag kommer defenitivt vända på dygnet ! not good...
vilket betyder att jag måste hitta nåt att göra på dagarna...
och försöka gå och lägga mig i tid.
träna, ja men de kan man göra när som  på dygnet i princip.. resten av alla timmar då? vad ska jag egentligen sysselsätta mig med??

imorgon ska  jag faktiskt gå och kolla upp träningskortet, nu går de ju äntligen att fixa eftersom att jag fått jobb.. annars har de varit lite osäkert att skriva på ett 1 år kontrakt på ett gym kort, då jag inte visste nåt om framtiden.

Men eftersom att jag är så bra och blir utvald (känner mig hedrad och sträcker min rygg så långt de bara går) så kan jag nu med gott samvete äntligen fixa träningskort   ! !! yeah.

Frida har lovat att hjälpa mig med min bloggdesign.. undra om hon sa de innan vinet började förtäras i lördags eller efter??
det återstår att se, men frågan är. om man ska göra om sin blogg, lägga i en header med fina bilder och så.. ska man då vara egoistisk och bara välja bilder på sig själv, så man verkligen framhäver att man älskar sig själv.. eller vara lite mer familljär, eller blanda lite med släkt och vänner..

vad tycker ni??


puss

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2009-02-03 08:40:02

Klart jag ska hjälpa dig!! Och grattis till jobbet, det är ju grymt :D

Postat av: Edwin

Publicerad 2009-02-03 10:16:46

jag vill förstås vara med moster.

Älskar dig.kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela