Emelie

letar nya äventyr

Soladaritet

Publicerad 2009-02-21 12:45:48 i Allmänt,

hade en riktigt rolig kväll igår.. vart lite stressigt då jag sov en stund för att bota huvudvärken.. men jag var på jobbet hyffsad i tid... vi åt drack och hade trevligt... Skulle möta upp Frida efter ett tag,men de slutade med att hon kom upp på jobbet och tog för sig av alkoholen också:) gratis är ju som alltid godast..
Sen gick vi vidare, vi tänkte prova the village, men de va tydligen enbart gästlista (kanske alltid är så??) så då gick vi på soladaritet istället, jag tycker faktiskt det var helt okej..har aldrig varit där förut.. men jag och Frida hittade trevligt sällskap i baren, så de va där vi hängde :) 

nu är jag rätt sliten och hungrig.. fan kan ingen serva mig med mat??
undra om man ska orka gå ner på affärn och köpa nåt.

för övrigt har jag sjukt ont i fötterna, har nog aldrig gått så mycket som vi gjorde igår, å andra sidan kanske de var bra :D

hörs !

Kommentarer

Postat av: Johoe

Publicerad 2009-02-21 17:33:16

Du Emelie vem är Frida, är det Sundberg du pratar om då ? / Jonis Makaronis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela