Emelie

letar nya äventyr

städtant

Publicerad 2009-02-03 15:21:37 i Allmänt,

Känns som att jag fick lite gjort idag iaf.
Jag och Linda har varit ut på promenad, de var väldigt fint ute, men kallt.. kan då säga att de kanske var -2 grader.. men snor kallt. och jag ska kalla mig norrlännig ?! Vi gick förbi affären på vägen hem, och sen fick jag ett städryck.
Då jag insåg att dom svarta möblerna på mitt rum var vita. så de var nog dags för en liten städrunda..

men det finns en hel del timmar kvar på dygnet som är oplanerade..

först ocg främst ska jag äta min advocado, hmm undra hur länge jag kan sysselsätta mig med den, och om jag komner på något annat vettig att göra medans jag äter den..

jaja,. lär nog skriva ännnu fler meningslösa inlägg idag..

hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela