Emelie

letar nya äventyr

träningen uteblev..

Publicerad 2009-02-09 22:40:15 i Allmänt,

känner man sig som världens sämsta människa, men snart ny dag då har jag glömd dagen..
har trots allt haft en bra dag. mötte upp Elin och fikade (bara te, inga godsaker på veckorna from idag)
gick hem till henne i väntan på mäklaren, som var lika snygg som på bilden jag sett :)
Han trodde att jag var på visningen dagen innan, för att han kände igen mig.. gott tecken + att han inte hade någon ring på fingret, nästa steg blir att ta reda på om han är singel.. mums! riktigt ögongodis.
sen var jag ju tvungen att äta middag innan träningen och eftersom jag hade med mig mina träningsgrejjer kunde jag lika gärna göra det ute med Elin och Stefan :) därav blev middagen lite sen pga av visningen och jag hann inte till boxen..
Men jag åt som sagt ingen godbit vid fikat och beställde en sallad på restaurangen. så de bådar gott ändå :)

får se hur morgondagen blir.

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2009-02-10 10:55:00

lycka till emelie!;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela