Emelie

letar nya äventyr

troslös !

Publicerad 2009-02-12 15:10:43 i Allmänt,

Vad händer egentligen idag?
oplanerad dag..Idag är en perfekt dag att tvätta.. men jag vet ärligt inte om jag orkar.. har i och för sig sjukt mycket tvätt.. och snart är jag troslös..
sov rätt länge, sen åt vi frukost och pratade igenom gårdagskvällen.
Så klockren kväll alltså :)

På lördag ska vi iaf äta på Fridas jobb, och kolla på alla kärlekspar som är ute och myser.
Sen bir de väl utgång för singlarna :)

Alla hjärtans dag, måste nog googla den dagen.. få lite mer info om vem och varför?!

Har inte riktigt koll på vilka pass som går ikväll. men jag funderar på att kanske vila idag, kan ju inte gå ut allt för hårt med träningen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela