Emelie

letar nya äventyr

fullt upp..

Publicerad 2009-02-25 23:39:31 i Allmänt,

är egentligen för trött och har för ont i huvudet för att skriva..
har  haft en riktigt kass dag idag.. så därför måste jag skriva av mig om annat.

förhandsvisningen som jag och moster samt marie var på.. slumdog millionaire, den va bra faktiskt, den har sverige premiär 20 mars (tror jag) den fängsalde en på en gång.. trots min huvudvärk så var jag intresserad under hela filmen..kanske pga av godiset man fick när man gick in.. :)

imorgon är det torsdag och en dag närmare helg..
har inte börjat få morgonångest än, men de kommer när som helst..

nästa helg kommer mamma och pappa vilket ska bli jätte kul. :) blir något att se fram emot.
i helgen kommer Sara (fridas syster) hon tyckte jag kunde sitta barnvakt åt henne, då hon annars lätt kunde springa vilse.. haha. så de blir nog nåt kul påhitt.. lördagen är jag lite bortlovad till Elin.. och på söndagen tänkte jag få med mig någon på bio, (män som hatar kvinnor) Petra kommer även till storstan nästa vecka... blir ju toppen det här..fattas bara ett roligare jobb,så vore allt kanon!

tänk att gå från en helg, med noll saker att göra,(sjukt tråkigt) till en annan, då man nästan måste välj bort vissa saker..
men de blir nog en bra helg.. hoppas bara på att överleva 2 jobbdagar.

imorgon ska jag och Linda på PT-cirkelpasset. stationsövningar... (har hemska minnen från gymmet i Oslo, haha) men de blir nog bra :)

ska försök kolla upp lite andra jobbalternativ.
några förslag?

nä godnatt..
hur trött kommer jag vara imorgon??

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela