Emelie

letar nya äventyr

vagel i ögat..

Publicerad 2009-02-24 23:25:19 i Allmänt,

hade en rätt okej dag på jobbet ändå, bokade på rätt bra med folk.. men de är rätt monotomt !

annars har jag fått typ världens jävla blåsor under fötterna, konstigt med tanke på att jag aldrig haft problem med mina träningskor innan..så jag går liksom på kanten av fötterna, för att de gör så jävla ont..

fick plats på stepen idag, gick bra förutom blåsorna under fötterna, kanske mindre bra att skava upp dom mer.
kunde ha varit ett lite roligare steppass men nu har jag provat hennes pass också :)

imorgon bir de tydligen någon förhandsvisning med moster (allså ingen satspowerstep, får prova de nästa vecka)
ni får betyget ang filmen imorgonkväll.. de brukar alltid bjudas på något gott eller bra, på dessa förhandsvisningar, så jag hoppas på det imorgon..

och ja, jag har en vagel i ögat, eller va det nu är.. jätte öm och uppsvullen. imorgon blir de glasögon minsann !
sminket kan jag "tyvärr" inte skippa man måste ju se representabel ut på jobbet :)

konstigt att jag inte använder glasögonen mer, i höstas hade jag dom jämt och ständigt kändes de som.. jag tror de  har med hårfärgen att göra.. dom var betydligt mycket snyggare på mig, då jag hade slingor.. och sånna blir de snart igen. jag längtar !

sjukt jävla tråkigt inlägg.. men är nog för trött för att spexa till de lite..
sjukt trött.
så allesammans
godnatt !

en sista sak innan jag somnar. Jag måste bara kolla på presskonferansen som Viktoria och Daniel hade idag ang deras förlovning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela