Emelie

letar nya äventyr

inget att göra idag.

Publicerad 2009-01-20 14:09:09 i Allmänt,

Jag gör inget vettigt alls.. inte över huvudtaget..
har kollat på hm hemsida, helst av allt vill jag klicka hem massa saker. men jag måste ju anpassa inhandlingar till ett liv som arbetslös.. suck !
har sökt ett jobb, har ingen motivation till nåt! klättrar snart på väggarna också av tristess..
skulle kunna boka biljetten ner. men får inte tag på Linda, måste bestämma med henne först. så jag vet att jag kommer in i mitt nya hem.. tänk att vissa är så himla svår att få tag i..

kanske ska ägna några timmar till att läsa.?!
skulle kunna packa också, men det känns sjukt avlägset och tråkigt..

allt känns rätt tråkigt nu..
och inte vet jag vad jag ska göra när jag kommer ner till Stockholm.
idag är ingen bra dag. ser inte fram emot eller längtar till nåt !
då är de illa ...

träningskort och nåt sorts färdmedel kort ska inhandlas när jag kommer ner till sthlm, dvs att jag blir några lappar fattigare.. kul, verkligen !

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2009-01-21 21:48:47

Hej!

Nej, gud så kul :D Jaa, kanske en promenad och så kan jag bjuda på en kopp te och hemgjord kaka ;) Dock kommer pappa ner imorgon kväll, de ska tömma hans sambos lägenhet och så ska vi köpa en tv och så. Vet inte riktigt när jag ska träffa honom men någon lucka borde jag ha :D:D

Jag får kolla upp det sen får vi höras helt enkelt! :)

Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela