Emelie

letar nya äventyr

kanske behöver duscha

Publicerad 2009-01-18 13:32:11 i Allmänt,

mm. förmodligen. jag är förvånad över att mamma inte sagt att jag luktar illa eller typ Emelie det ser ut som att ditt hår håller på att trilla av. så nu ska jag ta en härlig dusch :)

precis innan jag vaknade, vilket var för typ en timme sedan, så drömde jag nåt konstigt:
Jag och Emma J, åkte hiss, vi hade bråttom i hissen för vi skulle hinna med en buss. blev därav förbannad på alla som skulle hoppa på, på de olika våningarna.. När vi har en våning kvar hoppar det på en mamma och hennes son. Med sig i hissen har dom, en minigris (gjord av falukorv, trodde i drömmen först att den var äkta) en hund, med 5 valpar, en myra, 2 nyckelpiggor, en spindel, en skalbagge, och en iller.. detta var alltså deras husdjur. 

då undrar jag, vem/hur/vad avgör fantasin  i ens drömmar..?

vi missade i vilket fall bussen, för vi tyckte att det var mer intressant med att klappa en gullig liten minigris.. som var på låtsats i falukorvsmaterial..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela