Emelie

letar nya äventyr

kaos

Publicerad 2009-01-21 16:04:42 i Allmänt,

undra varför det alltid blir sånt kaos på mitt rum när jag ska flytta..jo för att  hela garderoben slängs ut på golvet.. kanske 5 plagg slängs. (för allt de andra kan ju faktiskt komma till använding nån gång) eller inte !

men jag tror jag tänker långsiktigt, typ, detta kan ju va kul att ha kvar när mina barn växer upp..
sen är de ju alltid kul att testa om man fortfarande kan ha saker som man hade för några år sedan...
Och de kan jag :)

men men, nu ligger allt välsorterat i högar på min säng, nu ska jag gå igenom för mig själv om jag behöver alla linnen i högen med mig till sthlm.? jag tycker ändå inte att det är mycket grejjer, men de ser ut som sjukt mycket..

en väska fyllde jag precis, med enbart underkläder. trosor, strumpor, bh:ar, strumpbyxor.. en väska !
ni kanske förstår att jag kommer få problem med resten.


så idag, sista dagen och allt hemma i Ramsele. jag har beställt tacos :) så mamma och pappa är på ica och handlar..
ska försöka göra ett ryck på mitt rum innan dom kommer tillbaka!

kanske ska va snäll och duka också :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela