Emelie

letar nya äventyr

Laila

Publicerad 2009-01-23 22:07:22 i Allmänt,

Laila var ju sjukt duktig hon med.. hon kan de där med dans och show. snyggt  !

imorgon är jag sugen på en liten utgång på kvällskvisten. får se vem jag får med mig :) vore kul med tanke på hur isolerad jag har varit i Ramsele senaste veckorna.. helt sjukt, jag  har knappt varit utanför dörren. hemskt !  undra varför?!

måste säga det igen, men jag är sjukt glad av att kunna ligga i sängen och blogga..
sen trivs jag redan sjukt bra i den här lägenheten.. verkligen. stor, fräsch, mysig. ligger jätte fint till också, synd bara att tunnelbanan inte finns runt hörnet.. det tar drygt 20 minuter att åka in till stan. rätt bra ändå, med tanke på att man måste åka buss först :)

ätit lite för mycket choklad ikväll, så jag hoppas jag hinner med en liten promis imorgon, mellan alla aktiviteter..

känner mig levande igen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela