Emelie

letar nya äventyr

Morgan

Publicerad 2009-01-23 21:47:08 i Allmänt,

vem gillar inte Morgan :)
jag blir så glad när han dansar. han visar sån glädje som smittar av sig..
alltså, jag måste börja dansa mer igen, blir så grymt sugen, de bara rycker i kroppen på mig..

har ju kollat upp sats som träningcenter. vilket jag har varit helt inställd på. men kollade precis upp Friskis och Svettis. det är halva månadskostnaden mots sats månadskostnad, och dom erbjuder mer av det jag verkligen vill hålla på med, dvs koreografiträning.. självklart har dom annan träning också. och en typ av box pass, vilket är ett stort +  ! ! !älskar box..

så jag tänkte ta mig till Hornstull imorgon, för att kolla upp lite mer, kanske tjuvkika på något pass.. jag hoppas verkligen att de är så bra som jag har fått för mig nu :) vore verkligen toppen. träning ska va kul och absolut en fördel om de blir så billigt som möjligt :)

nu ska jag dansa tillbaka till rutan och Let´s dance :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela