Emelie

letar nya äventyr

nya skor

Publicerad 2009-01-28 22:48:08 i Allmänt,

tycks va en omöjlighet att lägga upp bilder på saker jag köpt, eller så är jag helt enkelt för oteknisk :)

köpte iaf ett par pump idag, fast heltäckande och snöring fram, snygga !
imorgon planeras det ett väskköp och förhoppningsvis ett telefonsamtal.

intervjun idag gick bra, hade sökt en tjänst men hon ringde mig ang en annan, så de va kul !
lät intressant faktiskt. men man vet aldrig fören man har provat.

Det vart iaf Mammut som jag och Frida såg på bio ikväll, den var bra. ett bra budskap, men lite lite handling. eller ja.. svårt att förklara..Men ja, den var bra ! Frida tipsade mig om att skaffa ett rabatt kort på sf.. jag betalade 10:- och då betalar jag endast halva priset på filmer som går mellan mån-tor :) så jag och Frida har bestämt att gå på en ny om några veckor :)

ska bli himla skönt att få naglarna fixade på fredag, nu har tre ramlat av.. så det är verkligen dags.
annars har jag inte så mycket till plan inför kommande dagar..
eller jo om jag får besök :)

äta nåt kanske.. mm. magen kurrar och huvudet värker så de blir lite kvällsfika.

hej !

Kommentarer

Postat av: mary

Publicerad 2009-01-29 04:09:17

Vad ar det for jobb???? Vi har precis hoppat bungyjump! puss!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela