Emelie

letar nya äventyr

sängen, en skön plats

Publicerad 2009-01-23 19:00:24 i Allmänt,

när jag vaknade imorse så  hade jag en sån där sjuk skön känsla, jag njöt verkligen av att ligga och dra mig..inga krav alls på att kliva upp :) och nu efter några timmar på stan ligger jag här igen.. det är helt underbart att ha datorn i sängen  !!

funderar på om livsbutiken här nedanför är öppen och om man kanske ska gå och köpa nåt gott för kvällen.. för de lär bli tv för hela slanten ikväll.

bör packa upp också, för de är lika mycket kaos på rummet nu som när jag skulle packa ner.. kläderna är slängd överallt.. blir nog ett projekt imorgon :) annars ska jag på kusin Kevins handboll imorgon också, och försöka hinna träffa Frida :D

shit, helt sjukt att jag är här nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela