Emelie

letar nya äventyr

sysselsättningar

Publicerad 2009-01-06 23:30:24 i Allmänt,

vad tusan sysselsätter man sig med när man är sjuk..
har ingen lust till nåt.. jag sov till efter tre idag, och det var typ redan mörkt när jag klev upp.. kommer ändå inte att ha några problem med att somna. de skulle vara för hostan och huvudvärken i så fall..

jag och pappa har hunnit kolla på två filmer idag.. mamma lligger i magsjuka. så de skulle ju inte förvåna mig om jag skulle insjukna i det snart också.. fast med tanke på att jag varit "upp i" magsjuka förut och inte blivit  smittad, så låter de inte så troligt, skulle i och för sig nog redan ligga och spy nu..  så jag håller tummarna..

imorgon ska jag till tandläkaren.. får se om jag kanske är lite piggare till imorgon.. man kan ju hoppas, för vill vara frisk tills  jag åker in till Östersund, och där måste jag vara på torsdag...

jaja.. godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela