Emelie

letar nya äventyr

tandläkaren

Publicerad 2009-01-12 15:28:33 i Allmänt,

vaknade upp imorse med en rätt bra inställning till att söka jobb, den förstördes lika snabb som den kom, då jag kom på att jag skulle till tandläkaren idag.. hade absolut ningen lust att gå dit för nån liten renovering i munnen.. men man är väl så illa tvungen !

har ändå lyckat söka några jobb.. letar och letar efter fler.

nu tänkte jag hjälpa mamma med mat hade jag tänkt.. biffar av nåt slag tänkte jag göra. tror ni jag lyckas?

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2009-01-12 15:38:18

Aah, du hittar säkert något ska du se :) Jag har faktiskt inte den blekaste aning.. Inte riktigt mina trakter det där med jobbsökande ;)

Det var då typiskt.. Ja då är det väl lika bra att hålla sig därifrån.

Vi börjar skolan den 19e så skönt med en veckas ledighet till ;D Jag bor i studentkorridor på Gärdet. Litet men mysigt och så är det nära skolan så det är superbra :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela