Emelie

letar nya äventyr

ingen skrivarlust

Publicerad 2009-01-07 17:09:50 i Allmänt,

en blogg kan väl inte vara tråkigare än när man är sjuk.. vad skriver man.. ussh, blä jag är krasslig, de är så synd om mig, jag är sjukast i världen.orkar inte göra nåt.. har tråkigt.. ont i hela kroppen. osv...

men vill då glädja er med att jag mår bättre. så de kommer förmodligen lite roligare inlägg.. även om jag vet att de inte är så många som egentligen läser, men de blir roligare för mig när de är lite mer struktur varje dag. och inte bara lite då och då inlägg..

går fortfarande inge vidare med jobb i sthlm.. är ju sjuk nu och tappat lusten till att leta, men ska ordna upp det..


har nog inte så bra självdiciplin ändå! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela