Emelie

letar nya äventyr

vad tycker ni?

Publicerad 2009-01-17 20:04:19 i Allmänt,

Jag kan tycka att det är rätt intressant med debatter.. och ännu intressantare om det inte handlar om politik. Därför har jag ägnat en liten stund idag för att granska  dessa tre "kvinnor" och följt dem i deras argument och påhopp mot varandra. intressant må jag säga !

Detta handlar såklart om Blondinbella, Carrolina Gynning och Katrin Schulman och deras bloggbråk som det står om i kvällstidningarna. (som ni säkert hört talas om)

Blondinbella har i dagarna skrivit på sin blogg ang Carrolina och Katrins inlägg om vikthets.  Ett bra inlägg med poäng ! inte direkt påhoppade, visst hon nämner deras namn.. men dom måste ju vara fullt medvetna om vad dom själv skriver om så, spela roll..

När jag senare gick in på Carrolina och Katrins blogg för att se deras "svar" tillbaka till blondinbella rynkar jag på näsan. dom är över 30 år, vuxna kvinnor (tycker man) och skriver som några jävla barnrumpor. attackerr tillbaka på Isabellas inlägg och menar att hon är en hycklare och en lillgammal skitgris. Till vilken mening? håller fullständigt med i vad Isabella säger till aftonbladet(om katrin) : Hon tar det här som en chans att få synas lite extra i rampljuset.

Isabella själv skrev ju inlägget som en tanke på flickor/kvinnor som faktiskt lider och framförallt dör av att dom svälter sig själva. Hon menar på att dom är stora förebilder och kanske borde tänka lite mer på att inte "lära" ut vad dom själv håller på med,.man kanske inte bör vara stolt med att man bara äter en halv potion mat. utan mer ledsen för att inte kunna njuta av mat .

Jag diggar Carrolina som fan..
vet knappt vem Katrin är..
och blondinbella har jag haft svårt för..

men man får verkligen upp ögonen för vilka dom är i en sådan debatt..

men framför allt för att en debatt ska vara intressant, ska alla parter har något vettig att säga!
och inte bete sig som barnrumpor bara för att få lite bättre publicitet..

Intressant verkligen. :)
jag har varit  insatt hela dagen, och det ska bli kul att se hur detta fortsätter.

vem håller ni med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela