Emelie

letar nya äventyr

vin och middag.

Publicerad 2009-01-26 16:09:12 i Allmänt,

klev upp rätt tidigt imorse, kände att de var lite onödigt :) men men.

intervjun idag gick bra, kändes de som iaf ! Hans (han som intervjuade mig) sa att han hade fått ett bra intryck av mig redan per telefon, och att jag hade gjort bra ifrån mig.. så jag hoppas verkligen på det här. Vore ett lyft verkligen, komma in i en ny bransch ! Kommer förmodligen lära mig sjukt mycket.. så jag håller tummarna.. ! !  ! :)

efteråt skulle jag hitta en väska och ett par träningsbyxor.. kom hem med helt andra saker. :)
hade ju kommit tillskott på de norska kontot så jag unnade mig lite saker.. fin fina saker.

ikväll ska vi ha middag här hemma,  tro de blir 3 rätters med vin till.. vilket jag ska dricka medans Frida lagar maten :) haha. de blir trevligt !


tänkte jag skulle lägga upp bilder på de jag köpte.. men de gick inge vidare, så ni får se det en annan dag + att jag då har det på mig :)  är helt kär i min nya fina blåa jacka från Gina !

hej

Kommentarer

Postat av: Em

Publicerad 2009-01-26 22:07:42

Du har en utmärkelse att hämta hos mig!

Postat av: Frida

Publicerad 2009-01-26 22:31:19

Du har glömt att berätta för mig vad det var för slags jobb Emelie!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela