Emelie

letar nya äventyr

aktiv.

Publicerad 2009-07-21 21:42:01 i Allmänt,

jävlar vilken dag..
haft en relativt lugn dag på jobbet bortsett från alla inkomna samtal.
hade ett litet telefonmaraton där ett tag ;)
tog pendeln in till söder och promenerade ner till Hornstull, där det erbjöds ett corepuls pass.!
mycket kul och mycket jobbigt, de gillar vi ! därefter snodde jag Marias cykel för att ta mig hem och hämta ett brev, som skulle lämnas i Solberga hos Elin och Stefan. cyklade givetvis dit och hem. :D
så man kan nog säga att jag fått den träning jag behöver för dagen..
nu väntas bara en lång dusch för att sedan inta sängläge och förbereda mig  för sista jobbdagen imorgon..

sen ni, då har jag semester !!!!

jag borde införskaffa mig en cykel, rätt kul att sväva fram på vägarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela