Emelie

letar nya äventyr

aldrig fucka upp !

Publicerad 2009-07-10 22:39:18 i Allmänt,

jag kan fortfarande inte riktigt fatta det. Vi åker den 14 januari, kommer bli så sjukt härligt.
Det här är vi värd :)

kan heller inte fatta att de än en gång är fredag, och vad gör jag?
inte sitter jag snygg, färdigfixad på balkongen och förvärmer med några glas vin..
nä, ligger i sängen och kollar busstider, så jag vet vilken tid jag måste kliva upp imorgon bitti..
Jag tycker inte om jobblivet.
eller, jo, men fan, ska aldrig jobba så mycket helg som jag gör... aldrig.. får ju inget vettigt gjort..
ångest.


jag uppskattar mina och Elins turer på stan..
att sitta på café en hel dag, bara för att, bara för att det inte finns några måsten..
så himla härligt.
en sån dag har jag haft idag, tills klocken blev mycket och jobbet kallade.
alltså jobb imorgon också
efter jobbet blir de middag hos familjen i Solberga :)
shit, dom är verkligen en familj nu.. haha.
förväntar mig Stefans goda lasange..
den är fucking jävla underbar!!

ska nog läsa några sidor ur boken innan jag stänger den blå verksamheten..

aldrig fucka upp !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela