Emelie

letar nya äventyr

babbel..

Publicerad 2009-07-03 22:04:14 i Allmänt,

sjukt tråkigt att lägga sig nu..
sjukt tråkigt.. ska jag behöva ha det så här i tre helger framöver?
kommer jag klara det? vad har de blivit av mig?
ska inte ta på mig lika många helger i fortsättningen. måste ju ha ett liv.

och med liv menar jag att kunna ta några glas vin, bli berusad, dansa på borden, ramla fram i Stockholms uteliv, få minnesluckor, ta sig hem krypandes och sedan ha ångest dagen efter.. Det är väl det jag saknar, redan nu. och de är bara fredag, och bara första jobb helgen.. vem har jag blivit? och är de dett jag kallar ett liv. (störd)

men de är väl så, som med allt..
det man inte har vill man ha..
och det man inte gör vill man göra !
man kanske ska lära sig att leva med livet som det är..
men det låter väl alldeles för tråkigt.
det måste ju hända saker, spännade saker.. :)

fan, nä de måste hända nåt spännande om dagarna. jag måste träffa nytt folk, utmana mig själv lite. prova nåt nytt..
vad som helst.



trots att jag är helt utråkad (kanske märks) så känner jag ett lugn i kroppen..
ett lugn som varit som bortspolat ett tag, ibland är de både för och nackdelar med att ta tu i saker och ting..
får se när jag börjar bli förvirrad igen.. haha.. om jag känner mig själv, så borde de inte ta sån lång tid..
funderar ju på allt..men nu, just nu känner jag mig lugn

imorgon kommer jag har extrem träningsvärk i magen.. skönt eller vad?!
älskar bospassen, för de har jag väl aldrig nämt förut?! ;)

GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela