Emelie

letar nya äventyr

efterfest?

Publicerad 2009-07-11 12:49:05 i Allmänt,

tröttheten börjar slå till nu...
en kopp kaffe kanske gör susen.
inte länge kvar här på jobbet iaf.de känns skönt !
mindre skönt att veta att jag ska jobba samma pass imorgon också..

roligt att se/höra att folk kommer hem samtidigt som jag åker på jobbet..
är det vad jag vill? komma hem efter en efterfest runt 6 tiden..eller hur va det nu..
jag får då igen för mina egna massfyllesamtal.. men lite kul är det.. haha.
jag vill kunna vara impulsiv, och det kan man inte då man har jobb att sköta varenda jävla dag...
kommer vara så här bitter tills den helg jag är ledig och kan röjja. problemet då är att jag kör tills jag stupar.
med en ångest som sitter kvar läääänge..
hur ska man finna balansen ? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela