Emelie

letar nya äventyr

jobb jobb..

Publicerad 2009-07-07 17:22:09 i Allmänt,

nu är jag på arbetsplats 2, har tidigare idag gjort ett pass ute i på danderyd sjukhus och nu är jag ute i Huddinge..
tur att tiden går fort..imorgon börjar jag inte fören 17, så de blir till att fixa massa saker på stan, sista chansen den här veckan eftersom jag jobbar från 11-19.30 kommande veckor, fram tills att jag åker upp till norrland..

mamma och pappa är på kryssning, inte vanlig silja line båt, utan en såndär stor typ "lyxbåt" (om dom inte överdriver) haha... inte ett dugg avundsjuk !!

nej nej.

annars längtar jag sjukt mycket tills jag får åka upp till norr, till alla vänner, till bröllop, till yran, till campinglivet, till det härliga yranvädret, till semester, njuta av livet en stund :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela