Emelie

letar nya äventyr

kavaj..

Publicerad 2009-07-09 18:34:33 i Allmänt,

jag har länge gått och trånat efter en svart midje kort kavaj.. har letat i många veckor i många affärer utan resultat..
har frågat mig fram, men inte har de funnits nån som jag velat ha..
sprang in på hm idag, frågade och som känt så fanns de inga, inga svarta!
fanns däremot en grå, i precis den modell jag vill ha..
funderade ett tag, ska jag köpa en grå, då jag egentligen vill ha en svart?!
svårt.. men nu ligger det en grå midje kort kavaj i min väska.

Kommer jag ha användning för den?
det lär visa sig..
pengarna börjar sina ut rejält nu..
men man börjar lära sig att leva en fattiglapps liv.
så är det bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela