Emelie

letar nya äventyr

satscorepuls

Publicerad 2009-07-14 21:05:42 i Allmänt,

grymt roligt skönt jobbigt pass..
verkligen, precis vad jag behövde idag..
trots träning, då jag brukar omvandlas till en energi sprudlade inte stillasittande tjej.
så är jag depp, på dåligt humör,  helt enkelt bara sjukt less. orkeslös.
vad det beror på, kan man ju undra..
ont i huvudet har jag också..

en vecka kvar sen får jag semester. om man kan kalla en och en halv vecka för semester??
men de ska bli kul, bara få vara med människor man tycker sjukt mkt om..
det behöver jag MEST nu !!!
fan, saknar alla så in i norden..
har bestämt mig för att stanna här, har ju ordnat sig så bra med jobb..
men Oslo, kära Oslo, kära vänner..
fan att man inte kan dela sig själv..
vill ju vara med er..!!!

SOFIA, klart du ska stanna över yran !!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela