Emelie

letar nya äventyr

skooor !

Publicerad 2009-07-08 17:29:22 i Allmänt,

har haft en förvånadsvärt bra shopping dag idag.. brukar inte hitta saker och ting när jag går själv. men de flöt på riktigt bra. har hittat ett par skor som jag tänkte skulle va snygga till bröllopet :) 99:- som hittat.
hatar foppa tofflor verkligen, finns det fulare skor eller? trots detta så har jag själv köpt ett par.. enbart för att jag alltid snor Elins på jobbet. och att slita ut hennes är väl inte så snällt...och för att jag själv inte har några bra skor som jag vill skita ner på jobbet.. :P men för de ynka priset 49:- så kändes de okej, dessutom är dom vita med fina blommor på.. (jag försöker se det positivt, dock rätt svårt på så fula skor)

sen har jag fixat lite små grejjer som jag behöver !
Elin kom och mötte upp mig, provade lite bh:ar, utan framgång..
det är verkligen en djungel de där med underkläder..
måste hitta en ny till min fina rosa bakelse till bröllopet :D

annars är jag lite bitter över att jag inte hittar den nya marabou smaken - sommar.
pappa säger att de är som att slicka på strösocker (typ).
men man vill ju prova..
finns bara inte i nån butik som jag kollar i.. konstigt va?

back to work!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela