Emelie

letar nya äventyr

vem hatar inte pengar...

Publicerad 2009-07-10 10:16:36 i Allmänt,

fredag! det brukar va skönt med fredagar..
jag hatar för tillfället fredagar.. lockelsen till att gå ut ligger högt.
kan jag? nej. beror till viss del på att jag jobbar imorgon, men den största haken är att jag inte har några pengar..
när ska man någonsin få en bra relation med pengar igen..
Jag har alltid varit den som kunnat stoppa undan lite varje månad, nu måste jag, ja, vad gör man utan pengar..
jag ska kunna ge mig själv föda under 2 veckor. 
betala klart tatueringen
yran biljett + boende.
möhippa.
transporter.
asien biljetten.
alla andra utgifter som man inte tänker på....
fan fan fan..

jag hoppas verkligen jag får ett besked om alfakassan nästa vecka, jag hoppas !!!
och att tanten vill köpa min bil, då ska iof alla dom pengarna sparas till resan, men måste nog norpa lite..


jag ser fram emot måndag,  mamma och pappa lämnade lite öl.
Dom ska jag dricka på måndag, bli onykter för en stund och släppa alla bekymmer..
det är väl så man gör va? i goda vänners lag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela