Emelie

letar nya äventyr

ångest!

Publicerad 2009-06-28 22:44:44 i Allmänt,

dagen har bestått av ångest..
var länge sen jag var så full som jag var igår. om jag ens varit så full..
herregud ! men kul hade jag, tills jag insåg att jag tappat bort mina vänner och satt själv på en bänk på norrmalmstorg.
 telefonen blev missbrukad.. allvarligt kan man fixa alkolås på sina mobiler???
borde lämna den hemma när jag går ut..

hemresan var ju rätt intressant också. Skulle samåka med en tjej som skulle till Årsta.
vi blev utslängda från 2 taxibilar.. vad gjorde vi för fel?? haha
till slut kom jag hem, och hoppade i sängen på en gång.

annars har jag hunnit med att sola och bada, vilket var det härligaste jag gjort, att slänga sin trasiga kropp i kallt vatten var oerhört skönt.. sen blev de middag hemma hos Frida, med efterrätt. jag låg och sov under förberedelserna.. mådde inte så bra !

imorgon blir de jobb, promenad.
på tisdag blir det förmodligen sola!!
på onsdag åker jag till Norrtälje för att hälsa på lite familjemedlemmar.

nu ska jag sova bort min ångest ! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela