Emelie

letar nya äventyr

Grattis !

Publicerad 2009-06-16 18:15:28 i Allmänt,

Min mamma fyller som sagt år idag :)
Hon är bäst !



Här har vi brorsan (med sitt fejk-smile, dessutom ser han yngre ut än mig på detta kort, haha)
och underbara pappa och mamma.
älskar det här kortet (från Thailand)
insåg nu när jag letade bilder, att jag inte har ett endaste kort på bara mamma! 
inte sparat på denna dator iaf.

jag var på väg ut på promenad, fick dock sjukt ont i huvudet.
borde gå ut jag vet, i de fina vädret..får se hur jag gör..
håller samtidigt på att tvättar, vore skönt att ha de gjort tills i helgen, då ska jag bara slappa !!

Kommentarer

Postat av: nalu

Publicerad 2009-06-16 19:33:57

åå vad skönt de va att prata med dej nyss!saknar verkligen dig masssoooor längtar tills vi ses!

puss hjärtat



grattis till emelies mamma :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela