Emelie

letar nya äventyr

hittade till bolaget..

Publicerad 2009-06-17 23:23:10 i Allmänt,

kom hem för en timme sen..
blev en lång dag idag.. men bara en dag kvar på jobbet, sen blir de ledigt hela helgen.
behöver jag säga vad skönt de ska bli ;)

hittade ingen klänning, däremot hittade jag till systemet och köpte mig lite rosé och lite corona.. kanske fyller på lagret imorgon.. kanske man vill hitta på nåt på lördagen också, men nähä, åker alla bort från stan.....

vart som sagt ingen klänning, men köpte mig ett par leggings, i blommig spets. vette tusan vad jag ska ha till bara, så de blir till att gå en sväng på stan imorgon också, sen fram mot midnatt ska jag möta upp Sabrina..
kommer bli en lång dag imorgon också, så de kanske är bäst att sova?!

först FB nörda lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela