Emelie

letar nya äventyr

jag vill...

Publicerad 2009-06-02 13:18:57 i Allmänt,

de måste fan i mig vara regnet..
att man kan känna sig så nere och bara tänka på alla "problem" man har, samtidigt !
ångest över vad man ska göra..
hur allt ska gå.
och känns sig ensamast i världen..
jävla regn!
eller beror de på andra klumpar man har i magen..

tänk om man kunde få vara liten igen för en dag, inte ha några bekymmer.
bara leka och vara glad, och tycka att gunga var det roligaste som fanns (typ)
va lättsamt de vore..

sista augusti har vi inget boende.
men allt löser ju sig, så är de ju..
men får man lov att ha lite panik !
vart ska jag ta vägen, vad ska jag göra..
vad vill jag göra?!

Då allt känns jobbigt så brukar jag ändå tänka tillbaka på tiden på Fröya.
skräckblandad förtjusning !

Kommentarer

Postat av: Sören

Publicerad 2009-06-02 23:09:31

Jag tycker du ska utbilda dig! Ta och kolla upp alla utb. som går, du hittar säkert något men vänta inte för länge bara! Titta bara på mig, tog "bara" 32 år innan jag kom på vad jag ville bli =) Nu ska jag bara köra stenhårt på det till hösten!! Ha´re gott så hörs vi! //Sören

Postat av: sofia

Publicerad 2009-06-03 15:23:19

haha, jag dør. men jag vet vad du menar, jag brukar också tænka tillbaka på tiden på frøya. så dumt var det inte.PUSS

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela