Emelie

letar nya äventyr

jobb fixat !!

Publicerad 2009-06-30 23:03:38 i Allmänt,

jag tror att jag är inne nån sorts klädfas.
jag tror att jag inte längre passar i sånna där sockersöta klänningar.
utan vill se mer tuff ut.. därav ser min garderob så himla tom och tråkig ut, kan också bero på att de kanske finns lite sommarkläder kvar hemma i Ramsele. Kan ju vara så att jag vill ha mer tuffa kläder och då är de jobbigt att ta på sig vad som helst, då man kanske inte trivs i det..
men tydligen måste man överleva med att se ut som, ja så som jag nu ser ut i mina gamla och tråkiga kläder..
ingen tuff brud här inte..jaja.

en av punkterna är fixad. jag har fått förlängt jobb !!!!!
så nu är jag garanterad jobb då jag kommer tillbaka från resan, kommer ju bli nu i höst också.
men det känns bäst att veta att de blir jobb då man kommer hem..
bara en negatvi sak med detta, men ska se till att styra upp det på fredag..
hoppas hoppas!

2 punkter kvar då :)

Tack Ida, jag vet att Lit finns ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela