Emelie

letar nya äventyr

klänning eller mat?

Publicerad 2009-06-16 20:15:29 i Allmänt,

tvättmaskinen är inte klar än, ska de ta 2timmar för en maskin??
blev ingen promenad. känner mig helt urladdad, och fortfarande huvudvärk..
imorgon efter jobbet blir det stan, eller nån galleria. vill verkligen hitta en midsommarklänning.
vore kul att ha nåt nytt, dessutom har jag inte handlat nåt "personligt" på över 3 veckor..bara mat och sånt där tråkigt.. eller jo jag köpte ju schampoo och skit. men inget kul, ni fattar?!

har kollat lite på hm och ginas hemsidor, så jag har förälskat mig i några, fattas bara en provomgång..
sen kanske nån blir min.. om jag har råd..kanske måste kolla konton först.. kanske ska spara pengar till nåt att äta på självaste midsommarafton.

vad tycker ni.
ska jag prioritera att få mat i magen?
eller ska jag göra mig riktigt vrålsnygg i en nyköpt klänning?

kanske inte kan få båda, så vad är viktigast? ;)

Kommentarer

Postat av: sofia

Publicerad 2009-06-17 12:26:24

jag tycker att du struntar i både klænning och mat och kommer till mig snart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela