Emelie

letar nya äventyr

laddar

Publicerad 2009-06-13 19:10:24 i Allmänt,

blev ingen powernap och därav ingen spelning, nu är de sängen som mål. tror ni jag kan sova till imorgonbitti?
ska ju trots allt upp strax efter 5.. tio timmars sömn vore väl härligt :)
känns sjukt jävla konstigt att det är lördag och ännu en hemma kväll, till och med sängen innan 8..
å andra sidan vet man inte med mig, tog mig nyss en dusch, så jag kanske piggnar till!

laddar till midsommar istället, oklart vad som händer..
troligtvis hänger jag hos Elin och Stefan, eftersom att alla andra åker hem!
får se om dom nyblivna föräldrarna vill festa loss eller inte, nån av dom kanske :D
men man klarar väl av att festa på egen hand ;)

Förra året på midsommar började vi med sill lunch


Vi plockade blommor     Tog på oss vinterkläderna            Spelade kubb     
          

OCH, 4 killar försökte få ihop en helt vanlig klotgrill !
inte fören Elin hjälpte till fick dom till det :) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela