Emelie

letar nya äventyr

nått jag verkligen hatar..

Publicerad 2009-06-12 00:28:16 i Allmänt,

det bor en spindel precis utanför mitt fönster.. vidrigt.
är det något jag hatar sjukt mycket så är det spindlar !
men så länge han är utanför mitt fönster är det okej.
saken är bara den att jag kommer nog inte våga ha
fönsterventilen öppen nu i sommar, fören han förstår
att han måste flytta sitt hem någon annanstans.

Frivillig som vill komma och sanera bort Claes??
Jag har nämligen döpt honom till Claes.
tycker som inte om folk som är för nära inpå och stör !

Med tanke på att jag hade en spindelfarm i min förra lägenhet, så borde min rädsla vara borta..
Dödade i snitt 2/dag förra sommaren, dom var överallt i lägenheten..

åter till inlägget om hur många spindlar man egentligen sväljer under sin livstid..
Jag ligger nog snittet över alla andra, med tanke på alla små djur jag hade hos mig i Gröndal..

nä, med detta säger jag godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela