Emelie

letar nya äventyr

sen middag

Publicerad 2009-06-15 21:32:05 i Allmänt,

Gick vanliga Årstarundan. har räknat ut att det är 1,2 mil :)
rätt jävla perfekt promenadslinga!
fin miljö, och rätt mycket snygga grabbar som springer hurtigt :)

nu har jag intagit middagen för dagen och ska snart hoppa i säng.
blir upp tidigt imorgon också, men de funkar, dagarna går riktigt fort. :)

ser mest fram emot första glaset vin jag ska ta på fredag, eller de kanske blir en öl till sill lunchen..
men i vilket fall, en kall öl eller ett gott glas vin, de saknar jag !
betyder det att jag har förvriden syn på alkohol? haha..
hur fan ska de gå när/om man bli gravid?
nä, men man saknar ju saker mer om man varit utan det ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela