Emelie

letar nya äventyr

snart klar för idag.

Publicerad 2009-06-16 14:15:52 i Allmänt,

jordgubbar har vi slängt i oss idag, gudomligt gott !
bara två timmar kvar av denna arbetsdag. :)
dagarna går riktigt fort, finns hela tiden nåt att göra.
dessutom har jag kul här med mina arbetskamrater.
ett gott tecken!

Mamsen fyller år idag, nyss ringt och sjungit för henne :)

efter jobb blir de årstapromenaden, äta, lämna tillbaka resväskan, nörda vid datorn och därefter sova..

föresten så försov jag mig imorse.. kom 45 min sent..typiskt.
men ni vet känslan man brukar ha efter att ha försovit sig. hela dagen blir förstörd..
Sa till mig själv imorse att de inte skulle bli så, så jag har inte ett dugg dåligt samvete eller dyligt för att jag "bara skulle blunda lite till", dagen har varit toppen.

back to work!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela