Emelie

letar nya äventyr

tränings måndag.

Publicerad 2009-06-08 20:08:29 i Allmänt,

vart ett pump pass idag också..
lite mör i musklerna med tanke på att jag körde det igår också.
men vad gör man inte för lite träning.
Det är karaktären jag jobbar på, inget annat .. ;)

Morgondagens planer består av att möta upp Elin och barnvagnen och sedan vara smakråd åt Elins provande :)
Efter en dag på stan avslutar jag förhoppningsvis kvällen med ett boxpass med moster.
har jag sagt att jag älskar att boxas??? ;)

nu duschen, sen myser jag ner i soffan och kikar på en film..
hej!

Kommentarer

Postat av: ida

Publicerad 2009-06-08 23:25:52

det är så kul att kolla in här för du har alltid uppdaterat så bra :) fortsätt med de!! :) puss&kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela