Emelie

letar nya äventyr

trivs på jobbet.

Publicerad 2009-06-15 17:40:48 i Allmänt,

jag trivs på mitt jobb, verkligen! och dom trivs med mig. jag är en duktig och gullig tjej (tydligen)
men de var väl inget nytt.. :) vem tycker inte om mig? förmodligen inte min syster.. men det är ju lite ömsesidigt också!
ska de vara så svårt att ta beslut eller planera så är de väl så..

börjar klarna upp lite på jobbfronten, eller jag kommer jobba en hel del på Mando, fram till den 18 september iaf :) sen får vi se vad som händer efter det..kommer dock jobba monster pass..bland annat  20 dagar i rad. samt 19 dagar i rad, kommer jag orka??? får lite ledigt i sommar och de känns skönt :D

blir en promenad med moster snart, det är ju iaf uppehåll så vi slipper bli blöta!
tur jag kan hänga med henne.. för mina sambos kommer jag inte träffa fören om en vecka..suck.
nån som vill leka?


hej.

Kommentarer

Postat av: syster

Publicerad 2009-06-15 20:55:08

jag tycker om dig ändå, det hoppas jag du vet men just nu har vi lite olika åsiker och tycker olika.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela