Emelie

letar nya äventyr

vad?

Publicerad 2009-06-06 17:48:57 i Allmänt,

äntligen hemma!
efter att ha jobbat en hel dag och sedan stått i ett provrum och testat ex antal klänningar. (stått modell åt Elins tärnor)
så är jag rätt mör i kroppen..
kom hem till min köttfärssås som fortfarande var lika smaklös som igår.. konstigt! ;)
tanken var att möta upp Julia och Frida för att kolla på fotboll och sedan gå ut..
lockande javisst, men jag bör kanske lägga mig i lite vettigare tid ikväll..
andra tanken var att gå till moster för att kolla fotbollen, men orkar nog inte ens det..
se det blir solo för mig ikväll..
kanske unnar mig nåt gott och myser ner mig i soffan för att se fotbollen själv.
tråkigt men tyvärr sant då alla förmodligen kollar fotbollen ute eller i gäng. och med en hel del mängder med öl inblandat.. avundsjuk? jag? nej, absolut inte...........

just ja, nationaldag! hur har/ska ni fira???

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela