Emelie

letar nya äventyr

Anchor

Publicerad 2009-03-07 04:13:07 i Allmänt,

hemma efter en utekväll.
känner mig nöjd, är påverkad med inte alls onykter..
så jag kommer inte alls må dåligt imorgon. toppen :)

middagen på Nalen var underbar, och inte alls dyr.. eller?
typ en resa. men som sagt det var utsökt, från början till slut.:D
skickade iväg mamma och pappa i en taxi till Liljeholmen.
Jag själv fortsatte kvällen med massa goa drinkar (måste ha varit alkoholfria)
slutade i alla fall kvällen på Anchor med alla hårdrockare och banditer.
skön stämning som vanligt. men måste ju prova något nytt snart ! ! !

imorgon blir de nog en sväng till Skärholmen. kanske man hittar något kul!
bör nog sova så jag orkar med morgondagen.

puss och Godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela