Emelie

letar nya äventyr

april april din dumma...

Publicerad 2009-03-31 21:55:59 i Allmänt,

då är man alldeles mör i kroppen.. men skönt var det.
imorgon har jag bokat in mig på SatspowerStep. nice :)
blir hårdträning denna vecka då jag fuskade förra veckan.. haha.

imorgon ska jag ut på äventyr.
därefter till Elin och hänga, och sen träna.
fullsmockad dag trots att man är arbetslös...
fan. vill ha ett jobb nu! klättrar snart på väggarna..
eller jag har nog redan börjat.

imorgon ska man se upp för vad folk säger.. man kan bli lurad när man minst anar det.. men jag ska försöka hålla mig på vakt.. undra om man själv får för sig att dra en liten lögn! haha..

nu blir de fim..

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela