Emelie

letar nya äventyr

dåligt med sömn

Publicerad 2009-03-23 08:17:29 i Allmänt,

ligger hellre kvar i sängen en stund, inte för att de är måndag, heller inte för att jag ska på arbf.
utan för att jag har sovit extremt dåligt inatt.. kan bero på mina spritdemoner..
men senare idag blir de klipp och sling. hoppas de går vägen trots att tjejen jag pratade med var helt tafatt.. och inte verka fatta nånting.

igår snöade det, så pass så de ligger kvar. vilket inte är så uppskattat.
trodde liksom att de var färdigt snöat och vår nu.. men icke..

ska göra mig fin nu.
hörs sen

Kommentarer

Postat av: Syster

Publicerad 2009-03-23 09:42:19

Vill se lite bilder sen jag oxå, hur du blir i håret=), roligt att prata med dig igår, saknar dig nu=) puss o kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela