Emelie

letar nya äventyr

drömmar

Publicerad 2009-03-27 13:55:00 i Allmänt,

jag drömmer så himla mkt just nu.. och när jag vaknar så vet jag knappt vad som är sanning och inte.. jätte skumt.

Kusin Andre och moster Maria har födelsedag idag.. blir till att springa förbi och säga grattis senare idag. annars ska jag umgås med Julia, och vi ska inte gå ut, behöver nog inte säga hur skönt det känns...
hoppas på att hitta ett bra pass jag kan gå på imorgon.
det blir mer träna mindre utgång och mer motivation till livet.
fan måste rycka upp mig och skaffa ett jobb! NU!
vill jobba, visserligen är det väl skönt att vara ledig och så..
ett taag fungerar, men nä, jag vill jobba, få in lite pengar, ha lite rutiner...
behöver det !

puss och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela