Emelie

letar nya äventyr

familjefrukost

Publicerad 2009-03-17 14:18:10 i Allmänt,

tapasen igår var god, jätte god :)
och schalgerfebern på vickan var bra!

nu har jag ätit familjefrukost med Linda och Petra (som kommit hit igen, yes!)
mysigt värre.


snälla, fråga mig inte hur och när jag ska få börja provjobba, eller hur de går med annat sökande.. alla frågar, börjar bli lite jobbigt då jag själv inte vet !!!!
speciellt jobbigt då jag inte vet någonting gällande jobb i framtiden....
visst om folk bara vill vara snäll och fråga hur det går, så känns de som att folk ringer enbart (nästan) för att veta hur de går med jobb... jag har de asroligt här nere. och blir bara nedständ om ni ska "tjata" på mig.. Jag är fullt medveten om min situation och försöker själv göra någonting åt den.. Så om ni vill vara omtänksam skippa jobbsnacket.

hej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela