Emelie

letar nya äventyr

fixa håret!

Publicerad 2009-03-12 21:31:23 i Allmänt,

typiskt !
gick på afropasset, vilket var kul. massa energi, men vad händer.
jo efter en halvtimme kliver jag snett med foten och får grymt ont, de knakar i hela foten..
lätt vrickning typ. har suttit med is nu, så jag hoppas de känns bättre imorgon..
värker fortfarande lite, men de ska nog gå bra.

sen har jag kollat på repriser (min nya hobby) haha.
men stört mig av detta borrande.. att de aldrig slutar..
köp en jävla borr som funkar i betongvägg istället för att försöka borra på samma ställe i 2 månader.
vad är de som sker egentligen ??
snart 2 månader av borrande.? börjar få en hel del sjuka tankar om vem och varför!


imorgon ska jag träffa Frida efter mötet/intervjun, blir lite häng på stan och sen hade jag tänkt boka in en tid för slingning. eller åtminstonde kolla vad det kostar. finns ju rätt många elevfrisörer, så jag tänkte att en sådan skulle få chans att göra min ljusa slingor. blir ju lite billigare så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela