Emelie

letar nya äventyr

hår, check !

Publicerad 2009-03-31 18:49:24 i Allmänt,

kan inte sova numera.. somnar aldrig på kvällarna/nätterna.. (inte vanligt för att vara mig)
kan bero på att man ställde fram klockan, men konstigt att de sitter i än..
iaf resulterar det till att jag inte tar mig upp på morgonen..

halv 12 satt jag och Petra och käkade frukost. halv 2, 2 nångång var vi i stan.. snabba?! haha.
har köpt håret idag. fick hjälp av Julia och Karin, så jag hoppas de blir bra..
kommer kännas jätte konstigt.. kanske inte alls passar i långt hår?! vi får se..

vart även köpt två bas tröjor på Gina, sånt som är bra att ha !!
hittade dock inga fina kläder tills på fredag!
skulle vilja ha en oversize kavaj och en snygg lång tshirt med tryck på under.. får se om jag hittar nåt nån annan dag.,
nu väntar jag på bussen, ska in på Body pump passet. grymt skönt, trots att jag inte är så motiverad just i denna stund..

ska få 5600:- på deklarationen. blev ändå lite besviken. hade väntat mig lite mer faktiskt.. men med lite avdrag så borde de bli några lappar till ! man ska ju vara nöjd att inte få restskatt.

hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela