Emelie

letar nya äventyr

härligt väder

Publicerad 2009-03-18 10:30:45 i Allmänt,

jag har lagomt ont i kroppen, blir kanske värre imorgon.

Solen skiner ute, vilket borde va härligt.
och jag hade varit på topp humör om jag inte drömt en massa hemska drömmar..
om att ingen bryr sig och bli lämnad esam kvar är ingen kul känsla.
som tur är det bara drömmar..funderar dock väldigt ofta, vart drömmarna kommer ífrån!
pga det jag skrev igår?

i vilket fall har jag satt på mig träningskläderna. tar arbetsförmedlingen först. traskar sedan vidare på en promenad för att möta upp Frida, därefter går vi en sväng runt djurgården :)
hoppas vädret håller i sig.

frukost !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela